اخبارجهانجهان اسلام

ادامه پوشش مراسم اربعین حسینی از شبکه های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

بیش از ۱۸ روز از آغاز پوشش زنده مراسم اربعین حسینی توسط شبکه های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، به پنج زبان زنده می گذرد.

شبکه های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در این مدت به شکل شبانه روزی، تصاویری از مراسم پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام در شهرهای مختلف عراق را به صورت زنده پوشش می دهند.

این پوشش تنها شامل پخش زنده تصاویر پیاده روی اربعین نمی شود بلکه در طول این مدت، تولید سلسله برنامه های کارشناسی و گفتگو محور با موضوع اربعین و نیز پوشش اخبار اربعینی را در دستور کار خود قرار داده بودند.

لازم به ذکر است مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، پوشش زنده تصاویر مشایه اربعین را در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داد و از شبکه های شش گانه خود به ۵ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ترکی پخش خواهد نمود.

گفتگوهای صورت گرفته در این شبکه ها، با حضور مجموعه ای از اندیشمندان، علما، ادبا، فعالان فرهنگی و چهره های برجسته در ساعت های مختلف شبانه روز و به زبان های مختلف انجام شده است.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، با ايجاد چندين ایستگاه سيار و ثابت در مسیرهاى نجف ـ کربلا، طويريج ـ كربلا، بصره ـ کربلا، خيابان قبله امام حسين عليه السلام، و ديگر استوديوهاى خود در منطقه بين الحرمين شريفين، پوشش زنده مراسم اربعین حسینی علیه السلام را دنبال مى كند.

در طول این مدت، مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام همه نیروها، تجهیزات و متخصصین خود را برای پوشش لحظه به لحظه مراسم اربعین حسینی مامور كرد تا بتواند بهترین تصاویر و برنامه ها را به سراسر جهان بازتاب کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا