اخبارجهانجهان اسلام

ادامه خدمت رسانی نهادهای مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی به زائران حسینی

با تداوم حضور پر شور زائران اربعین حسینی، نهادهای مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی همچنان به ارائه‌ خدمات خود به زائران در مبادی صفر مرزی ادامه می‌دهند.

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا،‌ یک اکیپ از نیروهای تازه نفس انسانی خود را به گذرگاه مرزی مهران، مرز کشور عراق با ایران اعزام کرده تا خدمات لازم را به زائرینی که به منظور بزرگداشت زیارت اربعین به این کشور می‌آیند،‌ ارائه دهد.

در همین راستا این موسسه در بیانیه‌ای که نسخه ای از آن به دست خبرگزاری «اخبار شیعه» رسیده، گفت: حضور روز افزون زائران به منظور بزرگداشت زیارت اربعین حسینی از طریق مرز مهران و عدم وجود خدمات کافی برای آنها باعث شد تا این موسسه تیمی متشکل از کارمندان خود را جهت ارائه‌ خدمت به زائرین به این نقطه مرزی اعزام کند.

در این بیانیه آمده: این اقدام در راستای ارائه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی در ورودی‌های مرزی انجام شده است.

این بیانیه همچنین افزود: این خدمات شامل توزیع آب سرد و آشامیدنی، میوه و آب میوه بین زائرین می‌باشد تا آنها بتوانند مسیر خود به سمت شهر مقدس کربلا را ادامه دهند.

همچنین اکیپ‌های خدمت رسانی از همان روزهای آغازین در کنار زائرین بوده و خدمات لازم را برای آنها در گذرگاه‌های مرزی فراهم آورده است.  

لازم به ذکر است این خدمات با همکاری موسسه مصباح الحسین علیه السلام ، مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام و سازمان IHC  انجام شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا