اخبارپاکستانجهان

وزیر کشور عراق خطاب به همتای پاکستانی خود: مصمم هستیم محیط امنی را برای همه زائران فراهم کنیم تا این زیارت با موفقیت به پایان برسد

عثمان غانمی، وزیر کشور عراق به همتای پاکستانی خود، “رانا ثنا الله خان” راجع به عزم راسخ دولت عراق جهت ایجاد فضای امن و مناسب برای همه زائران اطمینان داد.

در بیانیه ای که توسط وزارت کشور صادر شده و نسخه ای از آن بدست اخبار شیعه رسیده آمده: «عثمان غانمی» طی تماس تلفنی‌ که از «رانا ثنا الله خان» همتای پاکستانی خود دریافت نموده درباره موضوع حمل و نقل زائران پاکستانی که از كشور پاکستان به سمت شهر مقدس کربلا رهسپارند و همچنین راهکارهای تقویت همکاری و روابط دوجانبه بین دو کشور صحبت کرده اند.

بر اساس این بیانیه، غانمی تاکید کرد: وزارتخانه‌ها، مؤسسات و اداراه هاى کشور عراق به طور کامل بسیج شده‌اند تا بهترین خدمات را به زائران داخل و خارج از کشور عراق که قصد دارند مراسم زیارت اربعین امام حسین علیه السلام را گرامی دارند ارائه دهند.

وی افزود: دولت عراق مصمم است فضای امن و مناسبی را برای همه زائران از جمله کسانی که از کشور دوست پاکستان، که ما با آن روابط تاریخی قوی و نزدیکی داریم، به این کشور برای زیارت می‌آیند، فراهم کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا