اخبارجهانعراق

توقف یک هفته ای فعالیت اداره های رسمی شهر مقدس کربلا از روز اربعین حسینی

استانداری کربلای معلی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، ساعت های کار رسمی اداره‌ های این کشور را از روز یکشنبه به مدت شش روز تعلیق و تعطیل اعلام نمود.

در همین راستا و در بیانیه‌ای که نسخه ای از آن به دست (خبرگزاری اخبار شیعه) رسید، آمده: استاندار کربلا،‌ مهندس نُصیف خطابی از همه مردم شهر مقدس کربلا به ویژه از همه خادمان اعم از مواکب حسینی، نیروهای امنیتی و خدماتی به خاطر خدماتی که به زائرین تقدیم می‌کنند تشکر و قدر دانی می‌کند و اعلام می‌دارد که بر اساس آنچه مقرر شده، در ایام زیارت اربعین،‌ کارمندان از تعطیلات محلی برخوردار می‌شوند.

وی همچنین افزود: این تعطیلی از روز یکشنبه مورخه 20 شهریور 1401 مصادف با 14 صفر سال 1444 هجری شروع شده و تا روز پنج شنبه 24 شهریور 1401 ادامه خواهد داشت و همه کارمندان غیر از کارمندان استانداری کربلا و نهادهای امنیتی و خدماتی از آن بهرمند مى گردند.

در این بیانیه آمده: این تعطیلی به خاطر پیاده‌سازی هرچه بهتر طرح‌ها و برنامه‌های امنیتی‌ است تا بدین وسیله شهروندان کربلایی توانایی بیشتری در خدمت به زائران و استقبال از میلیون ها زائری که به سمت کربلا و برای زیارت امام حسین علیه السلام می‌آیند داشته باشند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا