اخبارجهانجهان اسلامعراق

استقرار ایستگاه‌های موسسه مصباح الحسین در شهر مقدس کربلا و مسیر‌های زائران

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، یکی از ده ها مرکز و موسسه وابسته به دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله است.

این موسسه، امسال نیز همچون سال های گذشته از مدت ها پیش برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی علیه السلام، برنامه ریزی کرده است.

ایستگاه‌ها و جایگاه‌های موسسه مصباح الحسین علیه السلام در بخش‌های مختلف شهر مقدس کربلا و مسیر‌های زائران مستقر شدند.

موسسه فرهنگی نيكوكارى مصباح الحسین علیه السلام با آغاز مشایه ۱۴۰۱ و حرکت جمع کثیری از زائران به سمت شهر مقدس کربلا،‌ اقدام به مستقر کردن جایگاه‌ها و ایستگاه‌های سالیانه ی خود نمود.

این ایستگاه‌ها خدمات مختلفی به زائران اربعین ارائه می‌دهد.

از مهمترین خدمات این ایستگاه‌ها، صدور کارت های شناساییِ مخصوص، برای کودکان و افراد مُسن و معلول در بین زائرین می‌باشد.

این کارت ها با داشتن نام و شماره تلفن همراهانِ دارنده ى کارت، به مدیریت افراد گم شده در طول مسیر مشایه كمك می‌نمایند.

پرسنل موسسه مصباح الحسين عليه السلام و افرادی که داوطلبانه به این موسسه یاری می رسانند، علاوه بر صدور كارت هاى شناسايى، خدماتى برای استراحت و راهنمایی زائران نیز ارائه می دهند.

لازم به ذكر است ایستگاه هاى مؤسسه مصباح الحسين عليه السلام در هفت نقطه مهم شهر مقدس کربلا، و در استان واسط و ورودی مرز مهران نیز مستقر شده اند.

همچنین در شهر نجف اشرف، «خیابان رسول صلی الله علیه و آله» و در شهر مقدس کربلا «ساختمان مرکزی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» نیز ایستگاه هایی وجود دارند.

لازم به ذکر است که بخش تبلیغات و رسانه ی این موسسه فعالیت های این ایستگاه ها نسبت به زائران را رصد نموده و با نشر عکس و فیلم های مربوطه، پوشش خبری آن را انجام می دهد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا