اخبارجهانعراق

بررسی آمادگی همه جانبه وزارت راه و ترابری کشور عراق در آستانه اربعین حسینی

وزیر راه و ترابری کشور عراق، ناصر حسین بندر شبلی، بر لزوم آسان سازی حمل و نقل و جابجایی زائران و آمادگی‌های لازم جهت خدمت رسانی به مردم در آستانه‌ اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا تاکید کرد.

بر اساس بیانیه ای که نسخه ای از آن به دست خبرگزاری اخبار شیعه رسید، شبلی به منظور بررسی راهکارهای لازم جهت امادگی استقبال از زائران اربعین حسینی و همکاری بین استان های مختلف جهت جابجایی مردم، جلسه ی همه جانبه‌ای در ساختمان وزارتخانه و با حضور نماینده‌ اداری وزارتخانه جناب آقای دکتر حازم راضی حفاظی و نماینده‌ فنی مهندس طالب عبدالله بایش و برخی از مدیران کل وزارت راه و ترابری برگزار کرد.

در این جلسه، موارد متعددی از قبیل همکاری مشترک با نیروهای امنیتی و سازمان های خدماتی در شهر مقدس کربلا به علاوه میزان کرایه سواری ها جهت آسان سازی رفت و آمد زایران و آمادگی‌های لازم جهت استقبال از زائران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در همین راستا شبلی بر تسهیل امر ورود زائران ایرانی از طریق گذرگاه های مرزی تاکید و اشاره کرد که این امر باید با هماهنگی کامل با وزارت راه و فرماندهی عملیات شهر مقدس کربلا انجام شود علاوه بر اینکه وظایف باید به درستی بین بخش های مختلف توزیع و ایستگاه های مشترکی در شهر مقدس کربلا به منظور حفظ امنیت و تسهیل ورود و خروج زائران ایجاد گردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا