اخبارجهان

نویسنده اسلامی: دنیای غرب به دنبال کاهش آگاهی نسل جوان مسلمانان است

دکتر وائل سمیر، نویسنده اسلامی، نسبت به تلاش های غرب در جهت کاهش آگاهی جوانان مسلمان نسبت به امور دینی و مسائلی که باعث افتخار و موفقیت آنها می شود هشدار داد.

وی ضمن اشاره به برنامه های غرب جهت مشغول ساختن مسلمانان به امور حرام و شهوات و کارهای بی ارزش یا کم ارزش همچون فوتبال، اینترنت و تلفن های همراه و تبدیل آنها به مهمترین دغدغه ی روزمره آنان که وقت و فکر آنها را به خود اختصاص می دهند تاکید کرد: دنیای غرب به شدت تلاش می کند تا  جوانان توانمند و با استعداد مسلمان را با شبهه پراکنی و مشغول ساختنشان به مباحث کم ارزش و با ارزش جلوه دادن امور کم ارزش در مقابل امور ارزشمند تر، در فضای نادانی و تفکر بی ثمر گرفتار سازد.

این نویسنده در ادامه نوشت: از این رو بسیاری از مردم از مسائل دینی و مسائل مربوط به وطن و سرزمین خود غافل شده و به امور کم اهمیت و بی ارزشی مشغول می شوند که نتیجه ان دور شدن از آنچه مایه ی امنیت کشور و ذهن آنها می باشد است.

این نویسنده همچنین بر لزوم مقابله با این توطئه ها و نجات جوانان از این دام و آگاهی بخشی به پسران و دختران مسلمان و جلب توجه آنها به مسائل و امور مربوط به جامعه مسلمانان تاکید کرد.

اظهارات دکتر وائل سمیر در حالی بیان می شود که بزرگ مرجع جهان تشيع آیت الله العظمى سید صادق حسینی شیرازی پیش از این بارها بر مسلح کردن جوانان به سلاح علم و آگاهی و فرهنگ دینی و همچنین تشویق آنها به تلاش و کوشش جهت پیشرفت و رویارویی با چالش های کنونی تاکید کرده بودند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا