اخبارایرانجهان

تبعیض شرکت هواپیمایی کاسپین در فروش بلیت به مسافران غیر ایرانی

در نامه‌ای با امضای مهدی عبدالله بیانه ، معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کاسپین ، خطاب به دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی طرف قرارداد که نسخه‌ای از آن برای خبرگزاری اخبار شیعه ارسال شده است ، به این دفاتر دستور داده شده از تاریخ امروز ، ۴ تیر ۱۴۰۱ ، فروش بلیت هواپیما به اتباع خارجی در کلاس‌های نرخی ویژه صورت پذیرد.

همچنین در این نامه اعلام شده که هر دفتر مسافرت هوایی در افزایش نرخ فروش بلیط به مشتریان و مسافران غیر ایرانی کوتاهی کند ، علاوه بر جریمه دفتر صادر کننده بلیت ، از پذیرش مسافر ممانعت به عمل می‌آید.

از آنجا که طبق جدیدترین گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) ، مسافران عراقی رتبه اول گردشگران خارجی ورودی به ایران را دارند ، تصمیم شرکت کاسپین ، بیش از همه ، بر مسافران عراقی تاثیر خواهد گذاشت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی عراقی ضمن غیر حرفه‌ای و نژاد‌پرستانه قلمداد کردن این اقدام عجیب شرکت هواپیمایی کاسپین ایران ، از مسئولان دولت خود خواستند با پیگیری این موضوع از مسئولان مربوطه در ایران ، خواهان توقف این رفتار تبعیض‌آمیز شوند و در غیر این‌صورت با مسافران ایرانی ، رفتار مقابله بالمثل داشته باشند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا