اخبارجهان

استقبال چشمگیر بینندگان مجموعه رسانه‌ای امام حسین از گردهمایی با شکوه تورنتو

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا عليه السلام هفتمین گردهمایی بزرگ بینندگان مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام در شهر تورنتو در کشور کانادا برگزار شد.

این مراسم با شکوه شب گذشته ، شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۲۴ به وقت شهر مقدس کربلا – ۵ عصر به وقت تورنتو به صورت زنده و همزمان از شبکه‌های امام حسین علیه السلام ۱ به زبان فارسی ، ۲ عربی ، ۳ انگلیسی ، ۴ اردو و پنجمین شبکه از مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام به زبان ترکی پخش شد‌.

دکتر سید عمار نخجوانی ، کارشناس شبکه امام حسین علیه السلام ۳ و چهره محبوب جوانان غربی و حجت الاسلام و المسلمین سیبویه ، و سرکار خانم شايروز دالا از سخنرانان این گردهمایی بودند.

لازم به ذکر است که این گردهمایی بزرگ در شبکه‌های امام حسین علیه السلام ۳ و ۴ به زبان انگلیسی و در دیگر شبکه‌ها با دوبله آنلاین پخش شد.
همچنین این گردهمایی با پخش همزمان تورنتو و شهر مقدس کربلا همراه بود که معنویت این مراسم را دوچندان کرد.

با لطف و عنایات خاص حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان عجل الله فرجه هفتمین گردهمایی بزرگ بینندگان مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام با استقبال چشمگیر و حضور پر شور همراهان و حامیان این مجموعه از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی روبرو شد.

گفتنی است شش گردهمایی قبل بینندگان امام حسینTV در کشورهای آلمان ، کانادا ، سوئد و انگلستان برگزار شده بود و طبق اعلام روابط عمومی مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام به زودی زمان و کشورهایی که گردهمایی‌های بعد قرار است در آن کشورها برگزار شود ، خدمت بینندگان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا