اخبارایرانجهان

ساخت زائرسرا و حسینیه در مرز مهران توسط هیئت‌های شهر مقدس کربلا

مسئولان هیئت‌های شهر مقدس کربلا که برای زیارت حضرت امام رضا علیه السلام در ایران هستند با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از ساخت زائرسرا و حسینیه در مرز مهران خبر دادند.

حاج عادل وزنی یکی از مسئولان همراه این گروه در فیس بوک خود نوشت: به حول و قوه الهی و به برکت زیارت حضرت امام رضا و حضرت معصومه سلام الله علیهما و با تلاش و همت یکی از خادمین امام حسین علیه السلام در ایران ، حاج صالح گلشن ، قطعه زمینی به مساحت ۵۷۰ متر مربع در خیابان اصلی شهر مهران و در نزدیکی پایانه مرزی توسط مسئولان هیئت‌های شهر مقدس کربلا خریداری شد تا در ایام زیارتی امر خدمت‌رسانی به زائران امام حسین علیه السلام را انجام دهیم‌.

لازم به ذکر است که مسئولان هیئت‌های شهر مقدس کربلا پس از زیارت حضرت امام رضا علیه السلام در مشهد ، به شهر مقدس قم و زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مشرف شده و سپس با حضور در بیت بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله با معظم له دیدار کردند.
آیت الله العظمی شیرازی دام ظله همیشه مسئولان حسینیه‌ها و هیئت‌ها را به خدمت خالصانه به زائرین و تسهیل امور زیارت امام حسین علیه السلام در کربلا تشویق می‌کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا