اخبارجهانمرجعیت شیعه

*دیدار مدیر دفتر مرجعیت در هند از مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام در کربلا*

حجت الاسلام و المسلمین سید سيف عباس نقوی وكيل بزرگ مرجع جهان تشیع ، آیت الله العظمى سید صادق حسینی شیرازی دام ظله در هند ، که به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا مشرف شده است ، از برخی مراکز مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام بازدید کرد.
وکیل آیت الله العظمی شیرازی دام ظله ، مورد استقبال مدیر مسئول مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محمدی قرار گرفت.
در این بازدید ، حجت الاسلام و المسلمین نقوی ، ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های دفتر آیت الله العظمى شیرازی دام ظله در کشور هند ، در مورد چگونگی فعالیت‌های مشترک بین مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام و دفتر آیت الله العظمى شیرازی در هند ، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ایشان همچنین از بخش‌های مختلف مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام بازدید کرد و از نزدیک با تولیدات این مجموعه ، به ویژه شبکه امام حسین علیه السلام ۴ به زبان اردو آشنا شد.

وکیل آیت الله العظمی شیرازی دام ظله از مراحل ساخت حوزه سیدالشهداء علیه السلام و برج مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام در خیابان قبله امام حسین علیه السلام بازدید کرد و به پتانسیل‌های فراوان موجود این مجموعه ، برای همکاری با دفتر مرجعیت شیعه در هند تاکید نمود.

لازم به ذکر است که چهارمین شبکه از مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام به زبان اردو در ماه اوت ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد که اکنون برنامه‌های مختلف زنده و ضبطی از شهر مقدس کربلا و دیگر شهرها و کشورها تقدیم بیننده‌های خود در سراسر دنیا می‌کند ، دفتر مرکزی شبکه امام حسین علیه السلام ۴ به زبان اردو در شهر لکنهو در کشور هندوستان است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا