آسیااخبارپاکستانجهانجهان اسلام

شعارنویسی سنی‌های تندرو علیه شیعیان در کشمیر

منطقه مورد نزاع کشمیر بین هند و پاکستان، وضعیتی پیدا کرده که هیچ یک از دو کشور به طور کامل بر آن تسلط ندارند، همین امر موجب شده که کشمیر به منطقه‌ای برای جولان دادن سنی‌های تندرو تبدیل شود.

به گزارش اخبار شیعه؛ روز گذشته تصویری از شعارنویسی سنی‌های تندرو علیه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در کشمیر در فضای مجازی منتشر شد.

این شعار نویسی که بیشتر به نقاشی دیواری شبیه بود، روز گذشته در کشمیر، تحت اشغال هند دیده شد که در آن نوشته شده “شیعیان کافر هستند” و نماد سنی‌های تندروی داعش در زیر آن دیده می‌شود.

این اولین بار در طول چند دهه درگیری میان هند و پاکستان در کشمیر است که شعارنویسی ضد شیعیان در این منطقه دیده می‌شود، زیرا هم شیعیان کشمیر و هم اهل تسنن این منطقه طی سال‌های گذشته در مخالفت خود با اشغال هند اتفاق نظر داشته‌اند.

اما پیروان سقیفه ، در طول تاریخ همیشه در توهین و بی‌منطقی و خشونت و کشتار شیعیان، پرچمدار بوده‌اند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکرده‌اند؛ این در حالی ست که اینگونه اعمال ، نه تنها هیچ جایی در اسلام واقعی ندارد ، بلکه هرگونه خشونت ، و تعدی به حقوق دیگران ، به صراحت نفی شده است

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا