اخباراروپاجهانجهان اسلام

برای اولین بار در تاریخ، پرواز هواپیمایی مزین به نام سَیِّدةُ الجَنّة ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

برای اولین بار در تاریخ بشر، پرواز هواپیمایی مزین به نام سَیِّدةُ الجَنّة ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در آسمان اروپا انجام شد.

به گزارش اخبار شیعه؛ این هواپیمای ایرباس آمریکایی از لندن پایتخت انگلستان به مقصد دوبلین پایتخت ایرلند پرواز کرد.

تعداد قابل توجهی از شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای حضور در مراسم اکران فیلم سینمایی سَیِّدةُ الجَنّة ، بانوی بهشت با هواپیمایی اختصاصی که بر روی چندین نقطه از بدنه و دم هواپیما، نام مبارک سَیِّدةُ الجَنّة حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نوشته شده بود، به ایرلند سفر کردند.

لازم به ذکر است که اکران فیلم سینمایی سَیِّدةُ الجَنّة ، بانوی بهشت در بزرگ‌ترين سالن سينمایی شهر دوبلین ، پايتخت ايرلند، انجام خواهد شد.

گفتنی است که در طول پرواز و بر فراز آسمان اروپا، بارها نام یگانه دخت خاتم الانبیا ، حضرت فاطمه شهیده سلام الله علیها توسط پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بر زبان جاری شد و ندای «لبیکِ يا فاطمه» بر معنویت این پرواز اختصاصی می‌افزود.

گفتنی است فیلم سینمایی سَیِّدةُ الجَنّة ، بانوی بهشت فیلمی در ژانر تاریخی، اکشن و درام به کارگردانی الی کینگ است که بازیگرانی همچون دنیس بلک، گابریل کارتاد، ری فیرون، مارک آنتونی برایتون، کریس جرمن، اسکار گارلند و آلبانه کورتوا، در آن ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی سَیِّدةُ الجَنّة محصول سال ۲۰۲۱ و تولید شده توسط شرکت خصوصی انلایتند کینگدم است.

فیلم سینمایی سَیِّدةُ الجَنّة ، بانوی بهشت اولین فیلمی است که در ۱۴ قرن گذشته بر اساس داستان زندگانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ساخته شده است.
این فیلم دوران معاصر را به دوران صدر اسلام و حوادث پس از شهادت پیامبر اسلام، گره می‌زند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا