آسیااخبارافغانستانجهانجهان اسلامعراق

اهدای لباس عید به ایتام توسط مراکز مرتبط با دفتر حضرت آیت الله العظمی شیرازی

برخی مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، به مناسبت عید سعید فطر، لباس عید به کودکان نیازمند و یتیم، اهدا کردند.

به گزارش اخبار شیعه؛ در همین راستا، مؤسسه فرهنگی نیکوکاری اهل بیت علیهم السلام، در شهر بصره عراق، برای ده‌ها کودک یتیم، لباس عید خریداری کرد.

این اقدام انسان دوستانه برای دهمین سال متوالی است که به مناسبت عید سعید فطر توسط این مؤسسه انجام می‌شود، امسال نیز در عید فطر ۱۴۴۳ قمری این سنت حسنه با همکاری مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام انجام شد.

روش این مؤسسه این گونه است که کودکان یتیم را به مراکز خرید می‌برند و تمامی مایحتاج آنها در امر پوشاک به انتخاب و سلیقه کودکان، برایشان خریداری می‌شود.

در کشور افغانستان نیز دارالایتام مجتمع حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از دیگر مراکز مرتبط با دفتر حضرت آیت الله العظمی شیرازی دام ظله، در شهر کابل، به کودکان یتیم تحت پوشش خود، لباس عید اهدا کرد.

این اقدام با همکاری کمیته جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی دام ظله در کشور کویت، انجام شد و بیش از ۲۰۰ کودک یتیم از لباس نو برای ایام عید سعید فطر بهره‌مند شدند.

مراکز و مؤسسه‌های مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله همواره در راستای عمل به توصیه‌ها و رهنمودهای معظم له، در کشورهای مختلف به انجام چنین کارهای انسان‌دوستاته و نیکوکارانه اقدام می‌کنند، این در حالی ست که حفظ کرامت انسانی و عزت نفس کودکان یتیم و خانواده‌های ایشان همیشه در محوریت تمامی فعالیت‌های این مراکز و مؤسسه‌ها قرار دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا