آسیااخبارافغانستانایرانجهانجهان اسلامعراق

نگاهی گذرا به فعالیت‌های نیکوکارانه مراکز مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی در ماه عظیم رمضان

مراکز و مؤسسه‌های مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، از ابتدای ماه عظیم رمضان امسال تا به امروز ، بسیار گسترده‌تر از سال‌های گذشته، فعالیت انسان‌دوستانه و نیکوکارانه داشته‌اند.

به گزارش اخبار شیعه؛ توزیع صدها هزار بسته معیشتی و وعده غذایی بین خانواده‌های نیازمند و ایتام در کشورهای مختلف جهان است.

فقط در یک مورد، مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام در کربلا، چند روزی است توزیع 100 هزار وعده غذایی را در شهرهای مختلف عراق آغاز کرده است.

سازمان العمل الصالح نیز از دیگر مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان شهر بغداد پایتخت عراق را از هفته گذشته شروع کرده است.

نیازمندان در کربلا از ۱۴ هزار بسته‌ معیشتی ، اهدایی از سوی مسجد و حسینیه آل یاسین، از دیگر مراکز مرتبط با دفتر حضرت آیت الله العظمی حسینی شیرازی دام ظله، در شهر سیدنی کشور استرالیا، نیز بهره‌مند شدند.

مؤسسه المصطفی صلی الله علیه و آله در شهر مزار شریف افغانستان نیز، بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

مؤسسه فرهنگی ـ خیریه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، در شهر مقدس کربلا، هشتمین و نهمین محموله معیشتی این مؤسسه را به نیازمندان این شهر تقدیم کرد.

دیگر اقدام صورت گرفته، توزیع کمک های رمضانی برای خانواده های ایتام و نیازمند در مجتمع حضرت زهرا سلام الله علیها، تحت اشراف موسسه امام هادی علیه السلام، واقع در شهرک امیدسبز کابل بود.

همه این اقدام ها و صدها نمونه دیگر از فعالیت‌های انسان‌دوستانه و نیکوکارانه دیگر مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و خیریه‌های مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، در راستای عمل به رهنمودها و توصیه‌های بزرگ مرجع جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی، دام ظله مبنی بر حمایت و کمک به نیازمندان و خانواده‌های ایتام، انجام شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا