آسیااخبارجهانجهان اسلامرسانه های شیعهعراق

تأسيس دفاتر جدید مجموعه رسانه‌اى شعائر در چند استان عراق

مجموعه رسانه‌ای شعائر، از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، از تأسیس دفاتر جدید این مجموعه در برخی از استان‌های عراق خبر داد.

به گزارش اخبار شیعیان جهان؛ در همین راستا “نصیر الشحْمانی” رئیس مجموعه رسانه‌ای شعائر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه، ضمن اعلام این خبر گفت: شبکه ماهواره‌ای شعائر به مناسبت یازدهمین سالگرد تأسیس این مجموعه رسانه‌ای، در چهار استان بصره، دیوانیه، ناصریه، و کربلا دفاتر جدید خود را افتتاح کرد تا در کنار مقر اصلی آن در شهر بغداد، مجموع دفاتر این شبکه به پنج دفتر برسند.

وی در ادامه درباره هدف از تأسیس این دفاتر گفت: با هدف ارتباط بیشتر و بهتر و نزدیک‌تر با پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این استان‌ها، دفاتری تأسیس کردیم تا از نزدیک بتوانیم برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و مذهبی و به خصوص مراسم‌های مختلف احیاء شعائر مقدس حسینی که توسط عاشقان اهل بیت در این استان‌ها، برگزار می‌شود را پوشش جهانی دهیم.

“نصیر الشحمانی” همچنین افزود: در آینده ث‌ای نزدیک نیز ششمین دفتر مجموعه رسانه‌اى شعائر در خیابان شیرازی در شهر کوت افتتاح خواهد شد.

وی در پایان بر اهمیت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و شعائر حسینی و نیز معرفی فعالیت‌های مرجعیت شیرازی از طریق ماهواره، تأکید کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا