آسیااخبارایرانجهانجهان اسلامرسانه های شیعهعراق

سيزدهمين سالگرد تاسيس مجموعه رسانه‌ای امام حسين علیه السلام

مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام که به امر مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله در تاریخ 26 جولای 2009 میلادی برابر با سوم شعبان 1430 قمری با شعار حسینیه‌ای فراتر از کهکشان تاسیس شد، این روزها سیزدهمین سالگرد تاسیس خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این مجموعه رسانه‌ای با مالکیت شش شبکه جهانی و یک آژانس خبری در پنج قاره جهان به پنج زبان زنده دنیا برای میلیون‌ها مخاطب برنامه تولید و پخش می‌کند.

مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام که توسط برخی از مقلدین مرجعیت شیعه اداره می‌شود، تنها مجموعه مستقل شیعه می‌باشد که از برخی مراجع عظام تقلید در قم مقدس و نجف اشرف تأییدیه کتبی گرفته است.

برنامه‌های این مجموعه رسانه‌ای به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اردو در کشورهای عراق، ایران، عربستان، لبنان، انگلستان، استرالیا، بحرین، آذربایجان، ترکیه، آفریقا، سوئد، هلند، آلمان، هندوستان، پاکستان، سوریه، کانادا و آمریکا و بسیاری کشورهای دیگر تولید می‌شود و از طریق ماهواره‌، اینترنت، IPTV و تلفن همراه به مخاطبان در سراسر كره زمين ارائه می‌گردد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا