آسیااخبارافغانستانجهانجهان اسلامرسانه های شیعه

بیانیه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در واکنش به عملیات تروریستی علیه مسجد شیعیان پیشاور

در پی وقوع انفجار و عملیات تروریستی علیه مسجد شیعیان در شهر پیشاور پاکستان، مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم .. فَاسْتَكْبَرُوا وَكَانُوا قَوْمًا مُجْرِمِينَ

یک بار دیگر روح هایی گرفته شد و خون هایی ریخته شد، این گونه بود جمعه افراد بی گناهی از پیروان اهل بیت علیهم السلام در شهر پیشاور پاکستان تا یک بار دیگر چهره واقعی و پیروی کورکورانه گروه های تروریستی داعش و برادران جنایت کارشان را نمایان کرد، و باعث مرگ و ویرانی شیعیان گردید، و همه اینها تنها به یک اتهام، یعنی دفاع از اسلام محمدی و پیروی از روش اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام.

در شهر روز جمعه، پنجم ماه مارس، هنگامی که نمازگزاران شیعه در حال برگزاری نماز جمعه در مسجد خود در منطقه “کوچا ریسالدار” بودند، یک عضو داعش با کینه و نفرت وارد مسجد شده و منفجر کردن خود، باعث مرگ آنها شد و پیکر پاک آنان را تکه تکه کرده و به اطراف پراکنید و همه محیط مسجد را با خون پاکشان قرمز کرد. بدین ترتیب ماه رجب را اینگونه با قربانی کردن آنها، به پایان رساند. وای بر آنانی که این جنایتکاران را ایجاد و تربیت کرده اند.

ما در مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، پیام تسلیت و حزن و اندوه مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله را به گوش خانواده این قربانیان شیعه می رسانیم و اعلام می داریم که معظم له این حادثه را “فاجعه ای دردناک” توصیف کردند و با قاطعیت هر چه تمام تر آن را محکوم کردند زیرا آن را جنایت کثیف علیه انسان های بی گناه می دانند که نمونه های مشابه آن نیز در دیگر اماکن توسط این تروریست ها علیه پیروان حضرت مرتضی علی علیه السلام رخ می دهد.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام اعلام می دارد که این تروریسم داعشی که به دروغ مدعی متنسب بودن به اسلام اصیل را دارد، با این کار دشمنی تمام عیار و اعلام جنگ خود علیه پیروان مذهب شیعه در سراسر جهان را اعلام کرده و لذا مستدعی است که حکومت پاکستان با اتخاذ موضعی قاطع به مبارزه با این کینه علیه شیعیان بپردازد و در غیر این صورت به مثابه ناتوانی این حکومت در این امر است و در آن صورت مؤمنین مسئولیت دفاع از خود و خانواده هایشان در برابر جنایت کاران قاتل را در دست خواهند گرفت.

در پایان خدمت خانواده های شهدا جنایت مسجد شیعیان در پیشاور و زخمی های آن و نیز خدمت مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حسینی شیرازی، دام ظله که در مسیر دفاع از شیعیان مظلوم در سراسر جهان، به راه خود ادامه می دهند، تسلیت عرض می نماییم و امیدواریم با ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه، حق شیعیان از قاتلان گرفته شود.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

1 شعبان 1443 هجری قمری

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا