اخبارعتبات و اماکن مقدسه

آمادگی آستان مقدس علوی برای عید مبعث رسول خدا صلی الله علیه وآله

آستان مقدس علوی خود را برای عید بزرگ مبعث آماده کرده است.
همزمان با فرارسیدن عید سعید مبعث، مسئولان آستان مقدس علوی صحن ها، رواق ها و دیوارهای این آستان مقدس را با پرچم ها و پارچه نوشته های سبز رنگ و گل های زیبا و برگ های تزئینی مزین کردند.
دبیرخانه آستان مقدس علوی نیز درباره آمادگی خود اعلام کرد: برنامه پذیرایی و خدمت رسانی به زائران در سالروز بعثت رسول خدا صلی الله علیه و آله اجرا می شود.
این دبیرخانه افزود: بخش های امور دینی، پذیرایی از زائران، امور خدماتی، امور بانوان، فکری و فرهنگی، روابط عمومی، مهندسی و فنی، اداری و رسانه به همراه داوطلبان برای ایجاد فضایی مناسبت از جمله ورود و خروج زائران برای انجام زیارت و پذیرایی با وعده های غذایی (صبحانه، ناهار و شام) خدمات پزشکی، دینی، اعتقادی، ارشادی، فرهنگی، رسانه ای و آماده سازی شهرک های زائران خدمت رسانی می کنند.
بخش های مختلف این آستان همچنین با مقامات امنیتی و خدماتی استان نجف اشرف برای ارائه خدمات و تسهیل در رسیدن زائران به حرم مولا امیر المومنین علی علیه السلام به منظور برگزاری مراسم جشن بعثت پیامبر خدا صلی الله علیه و آله هماهنگی های لازم را انجام داده اند.
در این مراسم مدیحه خوانی مداحان، شاعران و سخنرانی شخصیت های مختلف دینی و فعالیت های قرآنی از جمله برنامه های آستان مقدس علوی اعلام شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا