آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

برگزاری موفقیت آمیز اولین مسابقه دوستانه فوتبال در حمایت از ایتام عراق

اولین مسابقه دوستانه فوتبال در راستای حمایت از طرح “منشور حمایت از ایتام عراق” بین تیم “ستاره های سینما” و “تیم فوتبال شهر حله” با برنامه ریزی مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله، با موفقیت برگزار شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این رویداد روز جمعه 18 فوریه 2022 برابر با 29 بهمن 1400 ساعت 15 به وقت محلی، با حضور جوانان و علاقمندان محلی و غیر محلی، در یکی از سالن های ورزشی شهر حله برگزار شد.

مهمان ویژه این مسابقه فوتبال، “عدنان درجال” وزیر جوانان و ورزش عراق بود که در هماهنگی های قبلی صورت گرفته توسط مسئولان مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام با دفتر وزیر، آمادگی خود برای حضور در این مسابقه دوستانه و حمایت طرح منشور ایتام عراق را اعلام کرده بود.

در همین حال تعداد قابل توجهی از شبکه های رسانه ای و ماهواره ای و از جمله شبکه امام حسین علیه السلام، حاشیه های مختلف این مسابقه فوتبال دوستانه را مورد پوشش قرار دادند.

در پایان این مسابقه، بازیکنان، شرکت کنندگان، مسئولان برگزار کننده و برخی دست اندرکاران از سوی حجت الاسلام و المسلمین شیخ “مصطفی محمدی” رئیس مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام و مدیر مسئول مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

قابل ذکر است، مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام طی دو سال گذشته با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان تدوین قانون، پیش نویس قانون حمایت از ایتام عراق را آماده و به پارلمان و دولت این کشور ارائه کرده است.

این مؤسسه گام های بلند و موثری در این زمینه برداشته و موفقیت های زیادی نیز در این زمینه به دست آورده است.

شایان ذکر است عراق تقریبا یک میلیون و 250 هزار یتیم را در خود جای داده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا