اخباراروپاجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

انتخاب ۳۰۰ نخبه مسلمان بریتانیا برای دریافت جایزه سال

۳۰۰ نفر از مسلمانان برتر در رشته‌های مختلف علمی، کارآفرینی و فعالیت‌های اجتماعی به دور پایانی مراسم برترین‌ مسلمانان سال ۲۰۲۲ در یریتانیا راه یافتند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ شرکت مشاوران “اوشنیک” برگزارکننده هشتمین دوره جایزه مسلمانان برتر بریتانیا اعلام کرد: 300 نفر از برجسته‌ترین مسلمانان بریتانیا به عنوان نامزدهای نهایی هشتمین جوایز مسلمانان بریتانیا انتخاب شده‌اند.

عرفان یونس، مدیر عامل این شرکت مشاوره که این رویداد را سازماندهی می‌کند، گفت: جامعه مسلمانان بریتانیا واقعاً باید مورد تجلیل قرار بگیرد و درباره آن صحبت شود. آنها جامعه‌ای سرشار از دستاوردهای شگفت‌انگیز، کارآفرینان ماهر، هوش تجاری، تحرک اجتماعی و الگوهای الهام‌بخش هستند که بطور مداوم قدرتمندتر شده‌اند.

وی افزود: با آرزوی موفقیت برای همه فینالیست‌ها، ما مشتاقانه منتظر یک شب هیجان‌انگیز هستیم. این جوایز قدرت جامعه مسلمانان بریتانیا و تأثیر آنها بر فرهنگ و دستاوردهای ما در سال گذشته را به نمایش می‌گذارد.

این مراسم در مرکز میراث مسلمانان بریتانیا در منچستر برگزار می‌شود، جایی که برخی از برجسته‌ترین و تأثیرگذارترین مسلمانان در یک شب گرد هم می‌آیند تا موفقیت خود را جشن بگیرند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا