آسیااخبارایرانبحرینجهانجهان اسلامسوریهعراقکویتلبنان

13 رجب .. شیعیان جهان غرق در شادی و سرور

13 ماه رجب، برابر است با سالروز میلاد مبارک، مولای متقیان، جانشین پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ، حضرت علی بن أبی طالب صلوات الله و سلامه علیه.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ بر همین اساس شیعیان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سرتا سر کره خاکی غرق در شادی و سرور هستند و به برگزاری مجالس جشن و شادی می پردازند.

در همین حال مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله در کشورها و شهرهای مختلف جهان به برگزاری مراسم جشن و سرور می پردازند.

دفاتر و مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه در کشورهای ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، کویت، بحرین، استرالیا، انگلیس، سوئد، آمریکا، ماداگاسکار و برخی دیگر کشورهای جهان هم در چند روز اخیر و امروز به برگزاری مراسم مختلفی به مناسبت میلاد مبارک حضرت علی علیه السلام پرداختند.

در همین راستا مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام نیز ویژه برنامه شادمانه “مولود کعبه” را به مناسبت میلاد حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام به مدت پنج شب تولید و به صورت مستقیم و زنده از شهرهای مقدس کربلا و نجف پخش می‌کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا