آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

گل آرایی و تزئین آستان مقدس علوی به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام

آستان مقدس علوی در شهر مقدس نجف به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین، حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام به گل آرایی و آذین بندی صحن و رواق های و بخش های مختلف این استان اقدام کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ به همین منظور، مسئولان این آستان به عادت هر ساله با هزاران گل طبیعی از جمله گل های آفتاب گردان، گلایل، مریم، داوودی خوشه ای، رز، لیلیوم، کوکب و برگ های زینتی به آذین بندی و گل آرایی اقدام کردند.

در همین حال، مسئولان آستان مطهر علوی مراسم برافراشتن پرچم «محمد و علی قدوتنا» را با حضور تعدادی از مدیران این آستان و نیز نمایندگان هیئت ها و موکب های حسینی شهر مقدس نجف و جمعی از نخبگان جوان در این شهر، برگزار کردند.

“حسن جباری” عضو شورای اداری آستان مطهر علوی در این مراسم گفت: دبیرخانه آستان مطهر علوی فعالیت ها، برنامه ها، جشنواره ها، محافل فرهنگی، اعتقادی، قرآنی و شعر را در چارچوب هفته میلاد که به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام برگزار می شود، آماده کرده است.

وی ادامه داد: این آستان برای استقبال و پذیرایی از زائران داخل و خارج از عراق آماده شده و خدمات مختلفی را ارائه خواهد کرد. همچنین حمایت لجستیکی نیز از این مراسم انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا