آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

آمادگی آستان مقدس علوی برای برگزاری جشن میلاد امیرالمؤمنین علی علیه السلام

مسئولان آستان مقدس علوی برای برگزاری جشن میلاد مولود کعبه، مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام آماده می شوند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ با نزدیک شدن 13 رجب، کارکنان بخش میزبانی از زائران وابسته به آُستان مقدس علوی، برای ارائه هزاران وعده غذایی در چارچوب برنامه هفته میلاد سید الاوصیاء علی بن ابی طالب علیه السلام آماده می شوند.

«اثیر تمیمی» مسئول بخش مهمانسرا در این باره گفت: این مهمانسرا در طول این مناسبت سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام، را به زائران حرم امام علی علیه السلام ارائه می دهد و درخواست زائران به صورت رزرو الکترونیکی انجام می‌شود.

آستان مطهر علوی برنامه های متنوعی را برای برگزاری جشن میلاد امام علی علیه السلام در نظر گرفته که مداحی، سرود، برگزاری همایش ها و سمینارها از جمله این برنامه هاست.

در همین حال، کارکنان فنی در کارگاه گلدوزی آستان مقدس علوی پلاکاردها و پارچه نوشته های سفید و سبز رنگی را که عبارت هایی در مدح حضرت علی علیه السلام روی آنها گلدوزی شده، آماده کردند.

“عمار حسانی” مسئول این کارگاه گفت: به توصیه دبیرخانه آستان مطهر علوی، 40 پارچه نوشته که عبارت های مختلف در ثنا و مدح امیرالمومنین علیه السلام گلدوزی و آماده شده است.

وی افزود: پرده های جدیدی نیز در ورودی های ویژه حرم امام علی علیه السلام نصب خواهد شد. علاوه بر این، پرچم های بزرگی که روی آنها عبارت «علی رایه الهدی» نوشته شده، در مکان های اصلی شهر مقدس نجف و در دانشگاه ها و ساختمان های رسمی این استان به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام برافراشته می شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا