آسیااخبارجهانجهان اسلامعراقعلم و فناوریفرهنگ و هنر

آستان مقدس عباسی میزبان نشست فرهنگی حضرت زهرا سلام الله علیها

کارکنان در آستان مقدس عباسی مقدمات برگزاری نخستین نشست فرهنگی ویژه به مناسبت ولادت سیده زنان دوعالم را به پایان رساندند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این نشست فرهنگی قرار است ساعت 9:30 روز دوشنبه (چهارم بهمن 1400 مطابق با 24 ژانویه 2022 میلادی) در سرداب امام موسی کاظم علیه السلام در صحن حرم اباالفضل العباس علیه السلام برگزار شود.

اسماء رعد، عضو کمیته مقدماتی این نشست و مسئول کتابخانه ام البنین سلام الله علیها گفت: کارکنان مشغول آماده سازی و تهیه برنامه تقسیم شده بین بانوان در آستان مقدس عباسی هستند که شامل رادیو الکفیل، بخش ارشاد دینی، کتابخانه ام البنین سلام الله علیها و شعبه الزینبیات است.

بخشی از فعالیت های مذکور به منظور تربیت جامعه، افزایش آگاهی دینی و فکری زنان و تبیین و نشان دادن آثاری است که حضرت زهرا سلام الله علیها در مردم ایجاد کردند و امتداد آن تا عصر حاضر رسیده است.

رعد افزود: فعالیت های این نشست شامل برنامه های فرهنگی متنوع، مسابقه تعاملی لحظه ای با مکانیسم های مدرن، روش های علمی نزدیک با واقعیت است که همگی آن درباره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها است تا در معرفی این شخصیت و سیره زندگی او سهیم باشد.

کمیته مقدماتی از پژوهشگران و متخصصان زن برای حضور و مشارکت در این نشست دعوت به عمل آورده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا