آمریکااخبارجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

کتاب “وارث پیامبر صلی الله علیه و آله” جزو بهترین کتب اسلامی سال 2021 در آمریکا

کتاب “وارث پیامبر صلی الله علیه و آله” که درباره مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام است، جزو بهترین کتب اسلامی سال 2021 در آمریکا انتخاب شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ در همین راستا وب سایت “اخبار دین” که به زبان انگلیسی فعالیت می کند، با انتشار مطلبی در این باره نوشت: کتاب “وارث پیامبر صلی الله علیه و آله” نوشته پرفسور “حسن عباس” پژوهشگر روابط بین الملل دانشگاه دفاع ملی در واشنگتن پایتخت ایالات متحده آمریکا جزو بهترین کتاب های سال در آمریکا شناخته شده و مورد استقبال مسلمانان و حتی غیر مسلمانان قرار گرفت.

گفتنی است این کتاب در ماه های آخر سال 2021 توسط انتشارات دانشگاه “ییل” آمریکا، چاپ و منتشر شد و حاوی مطالبی ناب و خواندنی برای مخاطبان انگلیسی زبان است.

دکتر “اکبر احمد” استاد دانشگاه های آمریکا طی اظهاراتی درباره این کتاب گفت: ضروری است که این کتاب خوانده شود تا حقایقی درباره روح حقیقت اسلام و حقایقی از تاریخ اسلامی بر همگان روشن شود.

پرفسور “کریستوفر کلوهیسی” دیگر استاد دانشگاه های آمریکا نیز در این باره گفت: نویسنده با مهارت و بلاغت خاصی، به تالیف این کتاب پرداخته و بنده این کتاب را کتابی بسیار خوب می دانم. نویسنده موفق شده به زیبایی و به زبان امروزی از ماجرای جانشینی امام علی [علیه السلام] دفاع کند.

وب سایت “اخبار دین” در ادامه مطلب خود افزود: استاد “حسن عباس” موفق شده به خوبی نشان دهد که اندیشه ها و اقدام ها و رفتار امام علی علیه السلام و رسالت و میراث ایشان، در حقیقت مقابله با اندیشه و اعتقادات و مسلک سنی های تندروی داعش، القاعده، طالبان و دیگر گروه های مشابه است.

کتاب “وارث پیامبر صلی الله علیه و آله” جزو کتب برتر بخش تاریخ اسلام در فروشگاه اینترنتی آمازون نیز شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا