آسیاآفریقاآمریکااخباراروپااسترلیاجهانجهان اسلامرسانه های شیعهمرجعیت شیعهموسسات جهانی شیعههيئت ها و شعائر حسينى

2021 سال پر فعالیت برای مرجعیت شیرازی

سال 2021 میلادی هم با میلیون ها رویداد، اتفاق، مناسبت، مراسم و حوادث مختلف در جای جای جهان پایان یافت. در این سال مرجعیت شیرازی با صدها مؤسسه، مرکز، بنیاد و نهاد مختلف، هزاران فعالیت فرهنگی، خیریه ای، اجتماعی، دینی، مذهبی و انسان دوستانه را انجام داد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ بدون شک فعالیت های صورت گرفته توسط مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله در شهرها و کشورهای مختلف جهان، در سال 2021 میلادی به قدری زیاد بوده که نمی توان آمار دقیق از آن ارائه کرد اما به راحتی می توان ادعا کرد این اقدام ها و فعالیت ها، ملیون ها انسان را مورد بهره قرار داد.

از برگزاری مراسم دینی و مذهبی در مناسبت های مختلف گرفته تا اقدام های انسان دوستانه نسبت به ایتام و نیازمندان در کشورهای مختلف بخصوص افغانستان و عراق و نیز برگزاری ده ها سمینار، میزگرد، کارگروه، کنفرانس و فعالیت های مشابه، گوشه ای از فعالیت های مرجعیت شیرازی در سال 2021 میلادی بوده است.

انتشار ده ها جلد کتاب به زبان های مختلف در سراسر جهان، تولید و پخش صدها هزار ساعت برنامه تلویزیونی از شبکه های مختلف ماهواره ای مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، قربانی کردن هزاران رأس گوسفند و توزیع آن میان نیازمندان و همچنین تهیه و توزیع هزاران قلم لوازم منزل بعنوان جهزیه میان جوانان و هزاران فعالیت مشابه دیگر نیز گوشه ای دیگر از فعالیت های مرجعیت شیرازی در سال 2021 بوده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا