آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

حال و هوای حرم مطهر امام حسین علیه السلام در لحظه آغاز سال جدید میلادی

هزاران تن از اهالی شهر مقدس کربلا و عاشقان سید و سالار شهیدان، حضرت أبا عبدالله الحسین علیه السلام، سال جدید میلادی را در کنار حرم مطهر این امام همام، آغاز کردند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که با هدف زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام، حضور یافته بودند، در واپسین لحظات سال میلادی 2021 و اولین لحظات سال 2022 میلادی، به دعا و راز و نیاز پرداخته و از خدای متعال خواستند که سال جدید میلادی، سالی خوب و پر برکت در زندگی آنان باشد.

در همین راستا خبرنگار خبرگزای شیعه ویوز در شهر مقدس کربلا به میان این زائران رفت و با برخی از آنان به گفتگو پرداخت.

یکی از زائران در این باره گفت: بنده که برای زیارت حرم مطهر أبا عبدالله الحسین علیه السلام در اینجا حضور یافته ام، لحظات سال جدید میلادی را بهترین فرصت برای دعا و راز و نیاز یافتم و خدای متعال را شاکرم که یک بار دیگر به من توفیق زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام را داد.

وی در ادامه افزود: خوشحالم لحظات اولیه سال جدید میلادی را در این مکان مقدس هستم اما بر خود لازم می دانم که اعلام کنم عید واقعی، لحظه ای است که به اهل بیت علیهم السلام خدمت می کنم و در مسیر آنان حرکت می کنم.

گروه دیگری از زائران هم به خبرنگار شیعه ویوز گفتند: ما این لحظات و عید مبارک را به برادران مسیحی خود تبریک و تهنیت عرض می کنیم و زیر قبه حرم امام حسین علیه السلام از خدای متعال می خواهیم آنها را شامل رحمت خود قرار دهد و همچنین دعا می کنیم با ظهور صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه، همه بشریت از مشکلات موجود در کره خاکی رهایی یابند و قسط و عدل در جهان بر پا شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا