اخباراروپاجهانجهان اسلامفرهنگ و هنر

بسته های حمایتی مسلمانان «بردفورد» برای کمک به افراد بی سرپناه در کریسمس

مسلمانان در بردفورد انگلیس مانند دیگر مسلمانان سراسر جهان به فقرا کمک می کنند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ جامعه مسلمانان در بردفورد انگلیس در حال آماده سازی بسته های فعالیت برای کمک به کودکان بی سرپناه به مناسبت فرارسیدن کریسمس هستند.

«سیره چاوداری» به همراه خواهرش «هیبا چاوداری» و فرزندانشان به ایجاد این سبدها برای کودکان در پناهگاه های محلی کمک می کنند.

در اوایل این ماه، اعضای جامعه مسلمانان احمدیه این وظیفه را بر عهده گرفتند که این سبدها را برای توزیع در پناهگاه های محلی آماده کنند.

سیره می گوید: کمک به افراد نیازمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هر مسلمان است، همیشه دیده ام که جامعه ما آماده است تا کمک خود را ارائه کند یا به جوامعی که در آن زندگی می‌کنیم پاسخ دهد.

وی در این باره می گوید: در تلاش برای نشان دادن اهمیت کمک به جامعه ای که در آن زندگی می کنیم و کمک به افرادی که شانس کمتری دارند، تصمیم گرفتم سبدهای کریسمس برای بچه ها درست کنم.

سیره همچنین گفت: به عنوان یک مسلمان از بزرگترین جشن های ما اعیاد فطر و قربان است و حالا ما می خواهیم عشق، پذیرش و احترام را در جشن هایی دیگز مانند کریسمس که متعلق به ما نیست نشان دهیم.

به گفته او اینجا بود که ایده کتاب‌های فعالیت مطرح شد تا به بچه‌ها این فرصت را بدهند که کاردستی‌های کریسمس خود را بسازند.

به این ترتیب قرار است بسته ای شامل کاغذهای رنگی ،مداد رنگی،دفترچه و غیره را به کودکان بی سرپناه هدیه بدهیم تا بتوانند درخت های کریسمس بسازند و تزیین کنند.

مسلمانان همچنین اقلامی مانند رشته فرنگی ، نودل پاستا، دستمال کاغذی، قوطی های شیر، سوپ مرغ، میوه و پوشک برای نوزادان در بسته های حمایتی به منظور توزیع در میان افراد در این پناهگاه ها قرار داده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا