اخباراروپاجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

دیدار مسئول مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه با نماینده آیت الله العظمی سیستانی در لندن

سید عارف نصرالله، مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه، آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله، در سفر خود به شهر لندن، با حجت الاسلام والمسلمین سید “مرتضی کشمیری” نماینده آیت الله العظمی سید “علی سیستانی” دام ظله دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این دیدار با هدف برقراری ارتباط بیشتر با علما و آگاهی از وضعیت کلی شیعیان و مسلمانان در قاره اروپا و بهره مندی از تجربیات عملی آنان در زمینه تبلیغ و دعوت به اسلام صورت گرفته است.

سید “عارف نصرالله” پس از شنیدن توضیحات حجت الاسلام والمسلمین کشمیری درباره نقش مسلمانان به ویژه شیعیان در معرفی دین مبین اسلام از طریق احیای مناسبت ها، توزیع نشریات و برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم، آخرین تحولات کشور عراق و ضرورت موضع گیری مرجعیت به عنوان پدر معنوی در جهت حل بحران ها و نجات کشور از فتنه ها و نزاع و درگیری های سیاسی را برای میزبان خود بیان کرد.

در پایان این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین کشمیری سلام خود را به محضر حضرت آیت الله العظمی سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله ابلاغ و برای سلامتی و طول عمر معظم له و همه مراجع و علمای ربانی دعا کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا