آسیااخبارجهانجهان اسلامعربستان سعودی

تحت تأثیر شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها .. شیعه شدن یک وهابی عربستانی

بدون شک نحوه شهادت بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ماجراهایی که پیش از شهادت دخت رسول خدا صلی الله علیه و آله رخ داد، از فجیع ترین حوادث تاریخ بشریت به شمار می رود.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ بر همین اساس مطالعه این ماجرا توسط یک شهروند وهابی عربستانی باعث شد که در نهایت او از اندیشه و اعتقادات وهابیت فاصله گرفته و شیعه شود.

فعالان دینی عربستان سعودی با انتشار خبری اعلام کردند که یک شهروند وهابی عربستانی به نام “ابو محمد” بعد از مدت ها مطالعه و بررسی و تحقیق درباره نحوه به شهادت رسیدن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ماجرای حمله دشمنان به منزل آن حضرت، در نهایت به مذهب شیعه گروید.

خبر شیعه شدن این وهابی عربستانی به طور گسترده در فضای مجازی جهان عرب به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی منتشر شد و بازتاب وسیعی را به دنبال داشت.

عکس و خبر شیعه شدن “أبو محمد” به سرعت در حال دست به دست شدن در صفحات شبکه های اجتماعی است به خصوص اینکه چند روزی بیشتر به فاطمیه زمان باقی نمانده است.

در یکی از مطالب منتشر شده در فضای مجازی عربستان به نقل از ابو محمد، آمده: هیچ چیزی باعث نشد که من به مذهب شیعه روی بیاورم مگر حادثه حمله به خانه فاطمه صدیقه سلام الله علیها و آتش زدن منزل دخت پیامبر صلی الله علیه و آله و به شهادت رساندن جنین در شکم آن حضرت، یعنی حضرت محسن علیه السلام.

وی در ادامه افزود: 35 سال از عمرم می گذشت و حتی یک جمله درباره شهادت و نحوه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ماجرای آتش زدن منزل ایشان تنها چند روز بعد از رحلت پدر بزرگوارشان، به گوشم نرسیده بود. اما بعد از شنیدن ماجرا، شروع به تحقیق گسترده کردم و در نهایت به حقیقت ماجرا پی بردم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا