آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

بازداشت یک فرمانده داعشی دیگر در عراق

نیروهای امنیتی عراق اعلام کردند، یکی از سرکردگان سنی های تندروی داعش را که مسؤول چند عملیات تروریستی بوده، بازداشت کرده‌اند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ در بیانیه آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور عراق در خصوص تعقیب بقایای تروریست‌ها آمده: یک فرمانده داعش به نام “کریم عبدالله مالح” مسؤول سه گروه ویژه و نیز چندین عملیات تروریستی، بازداشت شده است.

در ادامه این بیانیه آمده: انفجار بمب در مسیر خودروی ارتش عراق در جرف النصر و کار گذاشتن و انفجار بمبی که کاروان‌ ارتش عراق را هدف قرار داد از جمله عملیات‌های این تروریست بود.

اخیرا “مصطفی کاظمی” نخست ‌وزیر عراق نیز در توییتر نوشت: بعد از گذشت بیش از پنج سال از جنایت انفجار کراده که قلب عراقی‌ها را به درد آورد نیروهای قهرمان ما توانستند بعد از پیگیری‌های اطلاعاتی پیچیده در خارج از عراق غزوان الزوبعی ملقب به ابوعبیده بغداد، مغز متفکر و عامل این جنایت و جنایات دیگر را بازداشت کنند.

هر چند بازداشت عناصر داعش در عراق ادامه دارد، ولی مردم می گویند که برخی از آنان شناخته شده هستند اما به خاطر مسائل سیاسی و حزبی کسی آنها را بازداشت نکرده.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا