اخباررسانه های شیعه

بیانیه شبکه جهانی امام حسین علیه السلام درباره انفجار تروریست ها علیه شیعیان قندهار

بار دیگر تروریست های خونخوار، پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در افغانستان را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ در پی این انفجار تروریستی و خونبار، با صدور بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه را به شدت محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون
«وَلا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتی‌ حَرَّمَ اللَّهُ إِلاَّ بِالْحَقِّ وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطاناً» (سوره اسراء – آیه ٣٣)
باز هم جنایتی دیگر از سوی گروهکهای تروریستی در افغانستان رخ داد که بیش از 130 شهید و مجروح از شیعیان مظلوم و بی دفاع هنگام اقامه نماز جمعه در مسجد شیعیان قندهار را در پی داشت.
مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام ضمن محکوم کردن جنایتهای زنجیره ای در افغانستان که شیعیان مظلوم و بی پناه را هدف قرار می دهند به تمامی مسئولين امر در اين كشور وحکومت هایی که مستقیم و غیرمستقیم حامی مالی و معنوی چنین اقدامهای وحشیانه ای بر علیه شیعیانِ افغانستان هستند، اعلام می دارد که به قربانی کردن شیعیان افغانستان برای مقاصد سخیف سیاسی خود خاتمه دهند.

همچنین خطاب به مجامع بین المللی و متصدیان امور امنیتی و نیز سازمانهای مدعی دفاع از حقوق بشر اعلام می کند به سکوت خود در قبال نسل کشی شیعیان مظلوم خاتمه دهید و نسبت به این جنایات ننگین در افغانستان بی تفاوت نبوده، و تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادث دلخراش را اتخاذ نمایند.
در پایان این مصیبت جانگداز را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و ملت مجاهد و مظلوم افغانستان مخصوصاً بازماندگان و خانواده های داغدار شهدا، تسلیت عرض نموده و مراتب همدردی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام را با ملت شریف و خانواده های شهدا و بازماندگان ابلاغ می نماید.
رحمت و رضوان الهی بر روح شهدای گرانقدر و سلامت کامل و عاجل تمامی مجروحین را از خدای منان مسألت می نماییم.
مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام
8 ربیع الاول 1443 قمری
شهر مقدس کربلا

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا