آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

برنامه ویژه آستان مقدس عسکریین علیهما السلام برای سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام

آستان مقدس امامین عسکریین علیهما السلام برنامه خدماتی و امنیتی ویژه ای را به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اتخاذ کرده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ با نزدیک شدن به شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، “لیث جاسم” رئیس کمیته زیارت آستان مقدس امامین عسکریین علیه السلام گفت: دبیرخانه آستان مقدس عسکری برنامه ویژه ای را برای پذیرایی و استقبال از زائران و ارائه خدمات به آنها در سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اتخاذ کرده است و همه مقامات امنیتی و خدماتی به حالت آماده باش درآمدند.

جاسم افزود: هر بخش برنامه ویژه را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه براساس توصیه های ستاد بحران و وزارت بهداشت در نظر گرفته است و هماهنگی با همه طرف های پیشتیبانی از جمله موقوفات شیعه، عتبات مقدس، زیارتگاه های شیعه، وزارتخانه های بهداشت، خدمات و امنیت در بغداد و استان های دیگر عراق برای موفقیت این مراسم انجام شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی با فرماندهی پلیس فدرال و فرماندهی عملیات سامراء و فرماندهی پلیس محلی در صلاح الدین و همچنین با دولت محلی، بخش های امنیتی، خدماتی و بهداشتی در سامرا و نیروهای حشد شعبی در این شهر مقدس به منظور ارایه حمایت لازم در هنگام مراسم انجام شده است. علاوه براین با نهادهای داوطلب پشتیبانی برای ایجاد امنیت آستان مقدس هماهنگی شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا