آمریکااخبارجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

استراتژی ضد اسلام هراسی در مدارس منطقه ای تورنتو اجرا می شود

هیئت مدارس منطقه ای در منطقه بزرگ تورنتو در کانادا اعلام کرد که با توجه به افزایش جنایات نفرت علیه مسلمانان در این کشور، اجرای استراتژی جدید ضد اسلام هراسی را آغاز می کند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ هیئت مدارس منطقه ای پیل که شامل مناطق اطراف شهرهای میسیساگا و برامپتون در نزدیکی تورنتو است ، طرحی را تصویب کرد که شامل ایجاد کمیته مسئول آموزش های ضد اسلام هراسی است.

“نوکا داکروب” سرپرست این جلسه در این نشست گفت: جنایات ناشی از نفرت رو به افزایش است و مسلمانان را به یکی از مورد هدف ترین جوامع در منطقه پیل تبدیل کرده است. چنین رویدادهایی تأثیر قابل توجهی بر دانش آموزان ما و عدم احساس امنیت برای جامعه مسلمانان داشته است.

داکروب افزود: هیئت مدارس منطقه ای پیل وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که مدارس آنها مورد استقبال همه دانش آموزان و کارکنان قرار می گیرد.

داکروب در ویدئویی که در توییتر منتشر شده گفت: این استراتژی شامل آموزش اجباری برای همه کارکنان، پاسخگویی و ارتباط منظم با جامعه گسترده تر خواهد بود.

ماه گذشته، گزارشی از شورای ملی مسلمانان کانادا اعلام کرد که که مسلمانان ساکن در این کشور از زمان حملات 11 سپتامبر که دو دهه پیش در آمریکا رخ داد متحده به طور فزاینده ای با احساسات ضد مسلمانان روبرو شده اند.

سال 2017 مرد مسلحی در شهر کبک جان 6 نمازگزار را به ضرب گلوله و 19 نفر را مجروح کرد.

اخیرا نیز در شهر لندن واقع در انتاریو، مردی با انگیزه ناشی از نفرت با کامیون خود یک خانواده مسلمان را زیر گرفت و جان چهار نفر را گرفت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا