اخبارجهان اسلامعراق

شهر مقدس نجف به مناسبت ۲۸ صفر آماده استقبال از زائران شد

شهر مقدس نجف و آستان مقدس علوی در سالروز شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله با آماده کردن دو طرح ویژه امنیتی و خدماتی آماده استقبال از زائران علوی شدند.

استانداری نجف اشرف از طرح امنیتی، خدماتی و بهداشتی ویژه برای استقبال از زائران مراسم سالروز شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله خبر داد كه برای اعلام بیعت مجدد با امیرمؤمنان، علی علیه السلام در روز ۲۸ صفر به این شهر مقدس می‌آیند.

فائق شمری، مسئول نهاد رسانه آستان مقدس علوی گفت: آمادگی‌ها برای استقبال از زائران از دیروز جریان دارد و آستان علوی یک طرح خدمات‌رسانی را در چند محور در خارج از مرکز شهر برای ارائه خدمات مختلف به زائرانی که پای پیاده خود را به نجف اشرف رسانده‌اند، آماده کرده است.

همچنین مقداد موسوی، سخنگوی فرماندهی پلیس شهر مقدس نجف گفت: دستگاه‌های امنیتی یک طرح ویژه را برای مراسم ۲۸ صفر تدارک دیده که مکمل طرح اربعین است و در این طرح هم بیست هزار نیروی امنیتی مشارکت دارند.

وی افزود: در این طرح شهر مقدس نجف برای تضمین امنیت زائران به هفت محور تقسیم شده تا ورود زائران ساماندهی شود، علاوه بر اینکه استان‌های همجوار در تأمین امنیت این مراسم مشارکت دارند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا