آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

اجرای طرح امنیتی آستان حسینی ویژه اربعین با مشارکت ۶ هزار نیروی داوطلب

طرح امنیتی آستان مقدس حسینی ویژه زیارت میلیونی اربعین با مشارکت ۶ هزار نیروی داوطلب اجرا می‌شود.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “رسول عباس فضاله” رئیس بخش حفظ نظم آستان حسینی در این باره گفت: تمامی مقدمات و آمادگی‌های لازم برای اجرای طرح امنیتی ویژه اربعین حسینی با هدف حفظ سلامت و امنیت زائران انجام شده است.

اجرای طرح امنیتی آستان حسینی ویژه اربعین با مشارکت ۶ هزار نیروی داوطلب

وی افزود: در همین راستا و مطابق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، پیاده‌روها، خیابان‌ها و خروجی‌های امن و منظمی برای تسهیل حرکت زائران باز شده و یک اتاق عملیات مشترک با دستگاه‌های امنیتی و مربوطه از جمله فرماندهی عملیات و فرماندهی پلیس در استان تشکیل شده است.

رئیس بخش حفظ نظم آستان حسینی اضافه کرد: این بخش همچنین با هدف ارائه بهترین خدمات بهداشتی و پزشکی به زائران با سایر بخش‌ها و شعبه‌های آستان مقدس حسینی همکاری می‌کند.

فضاله تصریح کرد: علاوه بر کارکنان بخش حفظ نظم آستان مقدس حسینی، ۶ هزار نیروی داوطلب نیز در برقراری نظم و با هدف حمایت از سلامت و امنیت زائران به آستان کمک خواهند کرد.

با نزدیک تر شدن به اربعین حسینی، سیل مشتاقان و محبین سید الشهدا علیه السلام به سوی شهر مقدس کربلا آمده و مواکب و هیئت های مردمی که مسئولیت عمده پذیرایی از مردم را بر عهده دارند، در این شهر مقدس خود را آماده می کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا