آسیااخبارایرانجهانجهان اسلامعراق

آمادگی آستان مقدس حسینی علیه السلام برای استقبال از زائران ایرانی اربعین

خدام آستان مقدس حسینی علیه السلام در دیدار با وابسته فرهنگی ایران در بغداد، آمادگی خود را برای استقبال از زائران ایرانی در ایام اربعین اعلام کردند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ هیئتی از خدام آستان مقدس حسینی علیه السلام به سرپرستی سید‌ “محمد بحرالعلوم” مدیر بخش خدام عتبه حسینی و سید “محمد عبد جاسم” مدیر روابط عمومی عتبه حسینی با “حمزه نجاتی آرانی” وابسته فرهنگی ایران در بغداد دیدار کردند.

آمادگی آستان مقدس حسینی علیه السلام برای استقبال از زائران ایرانی اربعین

این دیدار که در آستانه اربعین حسینی علیه السلام در محل رایزنی فرهنگی ایران در بغداد انجام شد، سید “محمد بحرالعلوم” آمادگی خود را برای استقبال از زائران ایرانی در ایام اربعین اعلام کرد.

وی تلاش مشترک و هماهنگ آستان مقدس حسینی و سفارت جمهوری اسلامی ایران برای افزایش تعداد زوار ایرانی در مراسم اربعین را خواستار شد.

وابسته فرهنگی ایران در این دیدار گفت: ایرانیان همواره خاطره خوشی از میهمان‌ نوازی مردم عراق در ایام اربعین حسینی در ذهن دارند و ما معتقدیم زیارت امام حسین علیه السلام باعث گشایش امور خواهد شد.

این دیدار در حاشیه فراهم‌ سازی مقدمه سفر دو تن از خدام آستان مقدس حسینی علیه السلام برای سفر به تبریز و شرکت در همایش پیرغلامان حسینی انجام شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا