آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

آمادگی آستان مقدس علوی علیه السلام برای استقبال از زائران اربعین

کمیته عالی مدیریت زیارت اربعین از برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌هایی برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین امام حسین علیه السلام در جوار صحن شریف امام علی علیه السلام و خارج آن در شهر مقدس نجف خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از آستان مقدس علوی؛ در نشست کمیته عالی مدیریت زیارت اربعین که به ریاست رضوان صاحب رضا، رئیس اداره آستان مقدس علوی و با حضور اعضا و رؤسای بخش‌های دست اندرکار برگزار شد، “فاتح کرمانی” عضو این کمیته با بیان اینکه نشست مذکور به منظور بررسی ویژه برنامه‌های مراسم اربعین و آماده‌سازی موکب‌های خدماتی و ایستگاه‌های پذیرایی زائران تشکیل شده، گفت:‌ این خدمت‌رسانی‌ها به زائران اربعین، تا پایان موسم زیارت اربعین ادامه خواهد داشت.

آمادگی آستان مقدس علوی علیه السلام برای استقبال از زائران اربعین

کرمانی افزود: کمیته در نظر دارد بخشی از موکب‌های خدماتی را داخل آستان علوی و بخشی را در خارج آن برای استقبال از زائران گرامی برپا کند.

عضو کمیته عالی مدیریت زیارت اربعین در پایان گفت: غذای زائران نیز به وسیله خودروهای حمل غذا از آشپزخانه مرکزی آستان مقدس علوی برای زائران فرستاده می‌شود. کمیته عالی مدیریت موکبی نیز برای پذیرایی و تودیع زائرانی که از نجف به سمت کربلا رهسپار می‌شوند ترتیب داده که در عمود ۹۶ قرار دارد. کارکنان بخش رسانه آستان مقدس علوی نیز در آن محل مشغول کار خواهند بود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا