آسیااخبارایرانجهانجهان اسلام

برپایی دسته عزاداری در شهر مقدس قم ممنوع شد!

استاندار قم برپایی دسته های عزاداری در روز تاسوعا و عاشورا را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “بهرام سرمست” در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونای ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز دوشنبه ساعت 12 تا جمعه 5 شهریور ممنوعیت تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود و همه مجوز‌های صادرشده عبور در این مدت باطل است.

برپایی دسته عزاداری در شهر مقدس قم ممنوع شد!

وی افزود: بر اساس ابلاغیه‌ای که صورت گرفته، دسته روی در قم ممنوع است و عزاداری‌ها نیز در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت. در این جلسه مقرر شد در صورت تعطیلی، برای جبران خسارت‌هایی که به مشاغل واردشده، تصمیم‌هایی اتخاذ شود.

استاندار قم بیان کرد: منع ترددها بین استانی خواهد بود، نقطه شروع و پایان آن نیز در ایام پیش رو و قبل از تعطیلی‌های تاسوعا و عاشورا دقیقاً مشخص خواهد شد.

سرمست عنوان کرد: ظرفیت حمل‌ و نقل عمومی یک‌ سوم خواهد بود و خودروهای شخصی منع تردد دارند و در صورت تردد 20 میلیون ریال جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل موج پنجم بیماری کرونا مقرر شد از روز دوشنبه 25 تا شنبه 30 مرداد تعطیل عمومی باشد، بر اساس پیشنهادات ارائه‌شده در این جلسه مقرر شد مشاغلی که مجبور به تعطیلی در این شش روز هستند جبران خسارت شوند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا