آسیااخبارجهانجهان اسلامعراقموسسات جهانی شیعه

معرفی پروژه «حمایت از ایتام عراق» به وزارت برنامه ریزی، کار و امور اجتماعی عراق

علی رغم مشکلات اجتماعی به وجود آمده در پی انتشار بیماری کرونا، مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا که از مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” (مدظله) به شمار می رود، موفق شد تا پروژه بزرگ خود تحت عنوان «پروژه حمایت از ایتام عراق» را به وزارت برنامه ریزی، کار و امور اجتماعی کشور عراق معرفی کند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ برخی از نمایندگان پارلمان فعلی عراق از ابتدای شروع این طرح، از آن حمایت کرده اند، که این امر باعث شد قشر ایتام در عراق به اجرایی شدن آن امیدوار شوند.

معرفی پروژه «حمایت از ایتام عراق» به وزارت برنامه ریزی، کار و امور اجتماعی عراق

حجت الاسلام والمسلمین شیخ “مصطفی محمدی” مدیر مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام، به منظور بررسی مستقیم آخرین تحولات این پروژه هر هفته با اعضای کمیته حقوقی و بخش های کمک کننده به آنها، دیدار می کند.

جلسه اخیر این گروه، با حضور حجت الاسلام شیخ “احمد ذجر جابری” رئیس بخش تبلیغات و ارشاد دینی دبیرخانه عتبات عالیات شیعیان و “عبدالله جواد” معاون مدیر واکنش سریع  در شهر مقدس نجف و نیز “حیدر نصار” رئیس کمیته رفاه کودکان، برگزار شد.

در این دیدار، میهمانان حمایت دائمی خود از این طرح را اعلام کردند و از خدای متعال مسألت نمودند که این پروژه سبب تغییر زندگی کودکان بی سرپرست در عراق شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا