آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

طرح آستان مقدس حسینی ویژه جاماندگان از زیارت عرفه

آستان مقدس امام حسین علیه السلام طرح ویژه زیارت نیابتی را برای جاماندگان از زیارت عرفه به اجرا گذاشته است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ بر اساس این طرح از علاقه‌ مندان خواسته شده برای ثبت نام درخواست زیارت نیابتی به تارنمای آستان و بخش نائب‌ الزیاره مراجعه کنند.

طرح آستان مقدس حسینی ویژه جاماندگان از زیارت عرفه

این طرح از سوی بنیاد رسانه‌های دیجیتال وابسته به آستان مقدس حسینی علیه السلام اجرا می شود و بر اساس آن کسانی که بدلیل محدودیت‌های کرونایی یا به هر دلیل دیگر توفیق تشرف به کربلا از آنها سلب شده، می ‌توانند با ثبت نام در پایگاه رسمی وابسته به آستان مقدس حسینی درخواست زیارت نیابتی کربلا را ثبت کنند.

“ولاء صفار” مدیر بنیاد رسانه‌های دیجیتال وابسته به آستان مقدس قدس حسینی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به تارنمای آستان مقدس حسینی و بخش «نایب الزیاره» مراجعه کرده و به نام خود یا هر کسی دیگر و یا به نیابت از اموات و درگذشتگان، در خواست زیارت را ثبت کنند.

وی افزود: امسال هم میلیون‌ها نفر از دوستداران اهل بیت علیهم السلام در سایه شیوع کرونا امکان زیارت مرقد و بارگاه امام حسین علیه السلام برای برپایی زیارت و نماز در آنجا را ندارند؛ اما از طریق این برنامه، همه اسامی، جمع‌آوری و به نیابت از آنها زیارت و دعا انجام می‌شود.

او تأکید کرد که آخرین مهلت ثبت نام درخواست زیارت نیابتی در سایت آستان مقدس حسینی ساعت یک بعد از ظهر روز سه‌ شنبه بیستم جولای ۲۰۲۱ برابر با بیست و نهم تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا