اخباراروپاجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

وعده نامزد احتمالی در انتخابات فرانسه برای مقابله با نژادپرستی علیه مسلمانان

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با اذعان به اینکه در کشورش نسبت به مسلمانان نژادپرستی وجود دارد، گفت که اگر رئیس جمهور شود با مسلمانان نظیر سایر شهروندان فرانسوی تعامل خواهد داشت.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ ساندرین روسو، نامزد احتمالی حزب معارض سبزها در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که مهمان یک شبکه فرانسوی بود تأکید کرد: صحبت از مردان و زنان مسلمان در فرانسه جز با پرداختن به موضوعات طعنه آمیز نیست در حالی که آیا می‌توان گفت که مسلمانان جایی در این جامعه دارند؟

وعده نامزد احتمالی در انتخابات فرانسه برای مقابله با نژادپرستی علیه مسلمانان

وی افزود: آیا می‌توانم با یک بانوی مسلمان عکس بگیرم، بدون اینکه بگویند «نگاه کن! نامزد ریاست جمهوری با یک زن محجبه عکس گرفته است».

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه تأکید کرد: در فرانسه نژادپرستی وجود دارد و دیگران مردود هستند؛ اما وقتی به میدان آمدم با این افراد مثل سایر شهروندان فرانسوی تعامل خواهم داشت.

رادیو فرانس اینفو به نقل از مقامات دولتی فرانسه گفت که انتخابات ریاست جمهوری این کشور در دو نوبت و در روزهای دهم و بیست و چهارم آوریل ۲۰۲۲ (۲۱ فروردین و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که به طور رسمی زمان برگزاری این انتخابات پس از نشست هفته آتی هیئت دولت فرانسه اعلام شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا