آسیااخباراروپاجهانجهان اسلامسوریهعراقموسسات جهانی شیعه

درخواست “شیعه رایتس واچ” برای رسیدگی به وضعیت اسفبار پناهندگان شیعه

سازمان جهانی “شیعه رایتس واچ” از دولت های استرالیا و آلمان درخواست کرد برای رسیدگی به وضعیت اسفبار پناهندگان شیعه اقدام کنند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این سازمان جهانی که مقر اصلی آن در ایالات متحده آمریکا است و در زمینه دفاع از حقوق شیعیان در سراسر جهان فعالیت می کند، با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز جهانی پناهندگان، اعلام کرد: در چنین ماهی، جامعه بین الملل روز جهانی پناهندگان را گرامی می دارد و به دولت های مختلف جهان یادآوری می کند که به وضعیت پناهندگان و پناهجویان که مردمی سرکوب شده به شمار می روند، رسیدگی کنند.

درخواست “شیعه رایتس واچ” برای رسیدگی به وضعیت اسفبار پناهندگان شیعه

در ادامه این بیانیه آمده: سازمان جهانی “شیعه رایتس واچ” نیز از این فرصت استفاده می کند تا از دولت های استرالیا و آلمان درخواست کند برای رسیدگی به وضعیت اسفبار پناهندگان شیعه که در جزایر این کشورها گیر افتاده اند و در بدترین شرایط زندگی به سر می برند، اقدام کنند.

سازمان جهانی “شیعه رایتس واچ” در این بیانیه همچنین آورده: متأسفانه این پناهندگان شیعه از ساده ترین و کمترین حقوق قانونی و اخلاقی خود هم محروم شده اند لذا باید هر چه سریع تر جلوی این اتفاق را گرفت و به وضعیت فعلی آنها پایان داد و راه حلی مناسب برای آنان ایجاد کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا