آسیااخبارجهانجهان اسلام

فحاشی اسرائیلی ها به رسول خدا صلی الله علیه و آله

شیخ “عکرمه صبری” خطیب مسجدالاقصی و رئیس کمیته اسلامی قدس تأکید کرد که دشمنان باید عمق عشق و علاقه ما به حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و جایگاه آن نزد مسلمانان را درک کنند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “عکرمه صبری” روز گذشته ۲۸ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه مسجدالاقصی با اشاره به توهین اخیر تعدادی از شهرک نشینان یهود به ساحت قدسی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، تأکید کرد که این اقدام توهینی به تمامی مسلمانان جهان است.

فحاشی اسرائیلی ها به رسول خدا صلی الله علیه و آله

وی با تمجید از نقش‌آفرینی فلسطینیان در زمینه حمایت از بیت المقدس، خواستار افزایش حضور همیشگی فلسطینیان در مسجد الاقصی شد.

گفته می شود شهرک نشینان اسرائیلی عصر روز سه شنبه گذشته از محله‌های منتهی به بخش قدیمی قدس به سمت محله باب العامود راهپیمایی کردند.

یهودیان در جریان این راهپمایی شعار «مرگ بر عرب» سردادند و با به کار بردن الفاظ رکیک و زشت به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و مقدسات اهانت کردند.

پلیس اسرائیل با استقرار بیش از ۲۵۰۰ نفر از نیروهای خود و توسل به ماشین‌های آب پاش و با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک‌آور به سمت فلسطینیان مانع از نزدیک شدن آنان به این راهپیمایی شد و امنیت اشغالگران را تأمین کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا