آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

برگزاری دو تجمع اعتراضی علیه آل سعود در دفاع از بقیع در بصره و میسان عراق

فعالیت های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در دفاع از حرم اهل بیت در بقیع و در اعتراض به اقدام ددمنشانه آل سعود در تخریب این مکان مقدس، همچنان ادامه دارد.

بر همین اساس روز گذشته دو تجمع اعتراضی جداگانه در استان های بصره و میسان در جنوب عراق برگزار شد که در آن صدها تن از پیروان اهل بیت علیهم السلام حضور یافته و ضمن سردادن شعار علیه تخریب کنندگان بقیع، خواستار بازسازی فوری حرم مطهر ائمه علیهم السلام شدند.

برگزاری دو تجمع اعتراضی علیه آل سعود در دفاع از بقیع در بصره و میسان عراق

در استان بصره، تجمع روز جهانی بقیع زیر نظر “مؤسسه صادقیه” از مؤسسه هایی که زیر نظر دفتر مرجعیت شیعه، فعالیت می کند، برگزار شد.

در استان میسان نیز مؤسسه حضرت ام البنین سلام الله علیها، از دیگر مؤسسه هایی که زیر نظر دفتر مرجعیت شیعه، فعالیت می کند، تجمعی اعتراضی علیه آل سعود برگزار کرد.

این تجمع‌ها در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس رسول خدا صلی الله علیه وآله و اهل بیت معصوم ایشان با تخریب قبور مطهر امامان مدفون در قبرستان بقیع علیهم السلام تدارک دیده شده بود.

حاضران در این تجمع که از اقشار مختلف جامعه بودند، این عمل ننگین را محکوم کردند و خواستار بازسازی قبور مطهر ائمه شیعه سلام الله علیهم شدند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا