آسیااخبارجهانجهان اسلامرسانه های شیعهعتبات و اماکن مقدسهعربستان سعودی

بیانیه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به مناسبت سالگرد تخریب بقیع

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به مناسبت سالگرد تخریب بقیع، بیانیه ای صادر کرد.

در این بخشی از این بیانیه آمده: این روزها از ماه شوال برابر است با نود و ششمین سالگرد بزرگ ترین فاجعه ای که وهابیون تکفیری با تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام، علیه پیروان اهل بیت علیهم السلام و امت اسلامی به وجود آوردند. آنها بدون هیچ گونه شرم و خجالتی از ساحت مقدس نبی اکرم اسلام صلی الله علیه و آله که به تمسک به اهل بیت علیهم السلام در کنار قرآن کریم توصیه فرموده بودند، دست به چنین جنایتی زدند.

بیانیه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به مناسبت سالگرد تخریب بقیع

در ادامه این بیانیه آمده: به درستی که مانند چنین جنایتی عظیمی در حق پاک ترین مقدسات اسلامی، چیزی نیست جز نادانی و کینه ای در دل این جماعت تکفیری که در تخریب آن قبول مطهر متعلق به اهل بیت علیهم السلام تجلی یافت و حتی حرمت قبور را هم نگه نداشتند.

این بیانیه می افزاید: بر همین اساس و با هدف بزرگداشت این مناسبت دردناک، مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، به دعوت و توصیه مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” (مد ظله) و همه آزادگان جهان مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطر روز جهانی بقیع و آن جنایت دردناک، از سازمان ملل متحد و جامعه بین الملل و سازمان های حقوق بشری درخواست می کند به مسئولیت خود در قبال این اقدام زننده و زشت، عمل کنند و با فشار آوردن علیه حکومت عربستان، آنها را به بازسازی قبور ائمه مطهر علیهم السلام وادار کنند تا قداست این مکان مقدس حفظ شود و پرچم آن مجددا برافراشته شود.

در پایان این بیانیه آمده: مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام همچنین اعلام می دارد که از طریق این تریبون و دیگر ابزارهای اطلاع رسانی خود همواره به موضوع بازسازی بقیع بپردازد تا زشتی این اقدام صورت گرفته بر همگان نمایان شود و همه انسان را متوجه این رفتار گروه های تکفیری در مورد مقدسات اسلامی کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا