آذربایجانآسیااخبارافغانستانایرانبحرینپاکستانجهانجهان اسلامسوریهعراقعربستان سعودیکویتلبنان

حضور میلیونی شیعیان در حرم های مطهر در شب قدر سوم

دیشب، شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، شب قدر سوم بود و به همین مناسبت میلیون ها شیعه و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در شهرهای مختلف عراق راهی شهرهای مقدس کربلا و نجف شده و با حضور در حرم های مطهر، به احیاء شب قدر پرداختند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ شیعیان در این شب، ضمن حضور در حرم های مطهر،  حسینیه ها و روضه های خانگی، با برپایی مراسم احیاء، به درگاه حضرت منان دعا نموده و با قرآن سر گرفتم و طلب مغفرت از خداوند متعال، برای تعجیل در فرج مولا و صاحب العضر و زمان عجل الله تعالی فرجه، دعا کردند.

حضور میلیونی شیعیان در حرم های مطهر در شب قدر سوم

همچنین نیروهای امنیتی در شهرهای مقدس کربلا و نجف، ضمن اعلام برقراری امنیت کامل، از زائران  خواسته اند برای برقراری هر چه بیشتر نظم، همکاری های لازم را با این نیروها داشته باشند.

در ایران نیز تعداد زیادی از شیعیان خود را به حرم مطهر امام رضا علیه السلام در شهر مقدس مشهد و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم رسانده و اعمال شب قدر را به جا آوردند.

در بسیاری از دیگر کشورهای جهان از جمله افغانستان، پاکستان، هند، سوریه، لبنان، بحرین، کویت، عمان، امارات، آذربایجان، ترکیه، عربستان و دیگر کشورها، شیعیان با حضور در مساجد و حسینیه ها، شب قدر را احیاء کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا