آسیااخبارجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ویترین حلال مالزی، که بزرگ ترین و طولانی ترین رویداد تجارت حلال در جهان محسوب می‌شود، از ۹ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ در کوالالامپور، مالزی برگزار خواهد شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این نمایشگاه توسط سازمان توسعه تجارت خارجی مالزی سازماندهی شده و به عنوان جامع‌ترین بازار تجارت حلال در جهان شناخته شده ‌است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ویترین حلال» به کوالالامپور باز می‌گردد

این نمایشگاه هر ساله با مشارکت قابل توجهی از سوی خریداران، کارآفرینان، خرده فروشان، صاحبان برندهای تجاری معروف حلال، رسانه‌ها، محققان و تأثیرگذارهای بین المللی و داخلی مواجه است.

با پیشروی سریع محصولات و خدمات حلال در بین مصرف کنندگان غیرمسلمان در سراسر جهان، پیش بینی می‌شود اقتصاد جهانی حلال سالانه ۲۰ % توسعه پیدا کند که این یکی از سریع‌ترین رشدهای پیش‌بینی شده در بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

در عین حال، در سال ۲۰۲۱، هفدهمین جشنواره ویترین حلال، ایده های جسورانه‌تری را به نمایش می‌گذارد تا هم نوآوری و هم پایداری بازارهای حلال را تقویت کند.

این اولین رویداد تجاری حلال خواهد بود که دارای قالبب ترکیبی است و به نمایندگان از سراسر جهان اجازه می‌دهد از حضور در این رویداد‌، دیدن نمایشگرها و ویترین‌های محصول به صورت فیزیکی یا مجازی لذت ببرند.

علاوه بر این، جلسات شخصی‌سازی مشاغل، چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین، برنامه‌ریزی خواهد شد تا به نقش‌آفرینان فعلی و جدید کمک نموده و از فرصت‌های جدید و نوظهور بازار استفاده کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا