آمریکااخبارجهانعلم و فناوریفرهنگ و هنر

معرفی اسلام در ضیافت افطار دانشگاه ایندیانای آمریکا

انجمن دانشجویان مسلمان در دانشگاهی در ایالت ایندیانای آمریکا، با برپایی ضیافت افطاری برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه، فلسفه ماه رمضان و اصول دین اسلام را برای آنها تشریح کردند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ اعضای انجمن تازه تأسیس دانشجویان مسلمان در دانشگاه ترین در ایالت ایندیانای آمریکا، با برپایی ضیافت افطاری برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی، آغاز ماه رمضان را جشن گرفتند.

معرفی اسلام در ضیافت افطار دانشگاه ایندیانای آمریکا

“حمزه طارق” کارشناس ارشد مهندسی بیولوژیک و رئیس این انجمن، در سخنرانی خود خطاب به حضار گفت: ماه رمضان ماه تأمل معنوی است، ماهی است که ۱,۶ میلیارد مسلمان از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب نمی‌خورند و نمی‌نوشند.

طارق افزود: در این ماه ما نه تنها از غذا خوردن، بلکه از غیبت یا دروغ پرهیز و سعی می‌کنیم از انجام عادت‌های بد خودداری کنیم و معنویت خود را رشد دهیم.

وی ادامه داد: رمضان ماه تأمل درونی و زمان خوبی است تا با خود و خانواده خود نزدیک‌تر شوید و سعی کنید خود را به یک شخص بهتر تبدیل کنید.

ده‌ها دانشجو و عضو هیئت علمی در ضیافت افطاری که برگزار شد شرکت کردند. این رویداد به دلیل رعایت پروتکل‌های ایمنی مربوط به کووید ۱۹ به ۵۰ شرکت کننده محدود شد.

اعضای انجمن دانشجویان مختصرا تاریخچه ماه رمضان و اهمیت این ماه مبارک برای مسلمانان را برای  میهمانان شرح دادند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا